Polityka prywatności

data ostatniej aktualizacji: 16.10.2024


Przedmiot i cel Polityki –  Jaki jest cel Polityki? Kogo dotyczy? Kto jest administratorem danych osobowych?

Niniejszy dokument opisuje w jaki sposób właściciel serwisu www.trokentech.pl gromadzi, wykorzystuje, jak również chroni dane osobowe Użytkowników serwisu, w tym sklepu Internetowego.

Właścicielem serwisu oraz administratorem danych jest TrokenTech sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bardzkiej 60, 50-517 Wrocław wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestr Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000342475, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP 8992684140; Regon 021122451 (dalej „my” lub „nas”).

Informacje zawarte w Polityce prywatności dotyczą Użytkowników serwisu, tj. osób odwiedzających nasze strony internetowe, w tym osób które zapisały się do Newslettera, osób aplikujących na ogłoszenie w prawie pracy, osób kontaktujących się za pomocą dostępnych w serwisie formularzy oraz tych, którzy dokonują zakupów za pośrednictwem sklepu w serwisie (klientów, konsumentów).

Odwiedzając stronę www.trokentech.pl, zapisując się do Newslettera, aplikując na ogłoszenie w sprawie pracy, kontaktując się z nami za pomocą dostępnych w serwisie formularzy, składając zamówienie w sklepie, tworząc konto na stronie oraz zawierając umowę sprzedaży, akceptujesz i zgadzasz się na praktyki opisane w niniejszej Polityce.

Pytania, komentarze i prośby dotyczące niniejszej Polityki prywatności są mile widziane i powinny być kierowane do administratora danych, tj.:

  • na adres e-mail: biuro@trokentech.pl,
  • telefonicznie: +48 71 794 43 44,
  • bądź pisemnie na adres: ul. Bardzka 60, 50-517 Wrocław.

Kategorie danych osobowych, cele przetwarzania i podstawy prawne – Jakie dane osobowe przetwarzamy i dlaczego? Jakie są podstawy prawne?

1. Dane niezbędne do złożenia zamówienia, założenia konta, zawarcia umowy sprzedaży.

Składający zamówienie wypełnia stosowny formularz na stronie internetowej, w którym podaje dane, tj. imię, nazwisko, adres dostawy/ siedziby/wysyłki (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj), numer telefonu oraz adres e-mail, kupujący będący przedsiębiorcą podaje również nazwę firmy oraz nr NIP.

Zamówienie można złożyć zarówno bez rejestracji, ale również (opcjonalnie) rejestrując się/logując do sklepu.

Rejestrując się na stronie tworzone jest konto kupującego. Rejestracja wymaga od kupującego wypełnienia stosownego formularza elektronicznego, dostępnego na stronie internetowej, poprzez wprowadzenie wymaganych danych. Zakres danych obejmuje dane niezbędne do złożenia zamówienia, wymienione powyżej. Rejestracja jest dobrowolna.

Cel: Podanie przez kupującego danych osobowych jest niezbędne do złożenia zamówienia oraz zawarcia i wykonania umowy sprzedaży. Podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i realizacji zamówienia.

Podstawa prawna:

– art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, tj. przyjęcie oraz realizacja zamówienia, zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży;

– art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze m.in. wynikającego z ustawy o rachunkowości, tj. przechowywanie dokumentów księgowych dotyczących realizacji umów;

– art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, tj. dostarczenie klientom informacji o realizacji zamówienia, bieżący kontakt z klientem w zakresie realizacji zamówienia, obsługa reklamacji, żądania odstąpienia od umowy.


2. Dane niezbędne do przedstawienia oferty zawierającej rabat inwestycyjny (formularz Zamówienia hurtowe).

Chcąc uzyskać ofertę zawierającą rabat inwestycyjny Użytkownik ma możliwość wysłania do nas swojego numeru telefonu oraz nazwy miasta poprzez dedykowany do tego formularz pn. Zamówienia hurtowe. Formularz jest dostępny w Serwisie. Przesłanie danych osobowych jest dobrowolne.

Cel: Dane będą przetwarzane w celu przedstawienia oferty zawierającej rabat inwestycyjny.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Jednocześnie informujemy, iż wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie, wystarczy wysłać taką wiadomość na adres e-mail: biuro@trokentech.pl. Takie wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność prawną przetwarzania przed wycofaniem zgody.


3. Dane do Newslettera.

W przypadku zgłoszenia chęci otrzymywania od nas Newslettera zbieramy i przetwarzamy dane Użytkownika tj. imię oraz adres e-mail.

Cel: Dane związane z Newsletterem będą wykorzystywane do dostarczania informacji marketingowych w celu promocji produktów, bloga, kanału YouTube oraz fanpage’a na Facebooku.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Jednocześnie informujemy, iż wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie, wystarczy wysłać taką wiadomość na adres e-mail: biuro@trokentech.pl lub kliknąć w link dezaktywacyjny, który jest w każdym naszym Newsletterze. Takie wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność prawną przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Więcej o usłudze Newsletter przeczytasz w Regulaminie Newslettera.


4. Dane kandydatów do pracy.

W przypadku wysłania do nas zgłoszenia rekrutacyjnego kandydat zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych w dostarczonej dokumentacji rekrutacyjnej, m.in. w CV.

Cel: Będziemy przetwarzać dane kandydata w celu przeprowadzenia rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody również w czasie przyszłych rekrutacji.

Podstawa prawna:

– art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, tj. wynikającego z Kodeksu pracy – w zakresie imienia (imion), nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych wskazanych przez kandydata, wykształcenia, kwalifikacji zawodowe oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,

– art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

– art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą – jeśli dokumenty aplikacyjne zawierają dane osobowe wykraczające poza zakres wymieniony w Kodeksie pracy,

– art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda kandydata do pracy na przetwarzanie danych w czasie przyszłych rekrutacji,

– art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda kandydata do pracy na przetwarzanie jego dodatkowych, niewymienionych w przepisach prawa danych osobowych (np. wizerunek, zainteresowania),

– art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, tj. ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami.


5. Dane dotyczące użytkowania Serwisu.

W związku z wizytą w serwisie gromadzimy następujące informacje: dane przeglądarki (np. rodzaj, wersja, język); dane systemu operacyjnego oraz interfejsu; dane witryny, z której nastąpiło przekierowanie (URL strony odsyłającej); dane stron internetowych odwiedzanych w naszym serwisie; datę i godzinę uzyskania dostępu do naszego serwisu; status dostępu / kod statusu HTTP, ilość przesłanych danych, adres protokołu internetowego (IP). Dane te zbierane są w formie plików cookies – więcej o tym przeczytasz w banerze o plikach cookie, który ukazuje się podczas pierwszej wizyty w serwisie, ten sam baner ukazuje się również po kliknięciu w widget („agrafkę” w lewym dolnym roku strony) ustawienia plików cookie -> zmień swoją zgodę.

Cele: Dane dotyczące użytkowania będą wykorzystywane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, ułatwienia korzystania z serwisu oraz w celu wykrycia błędów technicznych i/lub błędów w transmisji komunikacji elektronicznej. Dane będą wykorzystywane również do celów statystycznych, tj. zbierania informacji na temat korzystania z naszego serwisu przez Użytkowników.

Podstawa prawna:

– art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Interesy te mają na celu zapewnienie Użytkownikowi dostępu do serwisu zgodnie z żądaniem oraz osiągnięcie innych celów określonych powyżej. Podstawa prawna dotyczy wykorzystania niezbędnych plików cookies.

-art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę. Podstawa prawna dotyczy wykorzystania statystycznych zewnętrznych plików cookies. Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest Użytkownikowi informacja na temat stosowania plików cookies. Użytkownik w tym miejscu ma możliwość wyboru na użycie jakich rodzaje plików cookie wyraża zgodę. W czasie korzystania z Serwisu - w każdym momencie - Użytkownik ma również możliwość zmodyfikować swoje zgody klikając w widżet cookie widniejący na każdej stronie (w jej lewym dolnym rogu) a następnie zmieniając ustawienia w ukazującym się banerze.

Okresy retencji – Jak długo przechowujemy dane osobowe?

Dane osobowe klienta będą przechowywane w celach rozliczeniowych maksymalnie przez okres wynoszący 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany z umową zawartą w sklepie. W pozostałym zakresie uzasadnionym celami przetwarzania dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak istnieć będzie podstawa prawna ich przetwarzania, chyba, że obowiązujące przepisy prawa wymagałyby dłuższego okresu ich przechowywania. Z końcem okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.
W przypadku, kiedy przetwarzamy dane osobowe Użytkownika na podstawie dodatkowych zgód – oczywiście pod warunkiem, że je wyrazi – przetwarzamy je aż do czasu cofnięcia wcześniej udzielonej zgody. W przypadku przetwarzania danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego – przetwarzamy je aż do czasu zgłoszenia sprzeciwu względem ich przetwarzania.
Podsumowując, dane Użytkowników przechowujemy nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których je zgromadzono, chyba że obowiązujące przepisy prawa wymagają od nas ich dłuższego przechowywania.

Kategorie odbiorców i transfery międzynarodowe – Do kogo przesyłamy dane osobowe i gdzie się one znajdują?

Udostępniamy zebrane dane osobowe klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na nasze zlecenie. W przypadku klienta, który korzysta ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą udostępniamy zebrane dane osobowe klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności. Możemy również przekazywać dane dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT, podmiotom obsługującym serwis internetowy. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy powierzenia zawartej z nimi i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.

Każdy przypadek przyznania dostępu do danych osobowych Użytkowników jest ograniczony do tych osób/podmiotów, które muszą uzyskać dostęp do danych Użytkowników, aby móc wypełniać swoje obowiązki zawodowe. Udostępnimy również dane osobowe Użytkowników zgodnie z wymogami lub zezwoleniami obowiązującego prawa profesjonalnym doradcom, organom rządowym i sądom.

Narzędzia Google z których korzystamy, sprawiają że dane osobowe Użytkownika mogą być przetwarzane na serwerze w Stanach Zjednoczonych. W tych przypadkach Google może przetwarzać dane osobowe Użytkownika poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, ale ma to miejsce na podstawie decyzji o adekwatności, tzw. Data Privacy Framework albo na podstawie tzw. standardowych klauzul umownych, postanowień umowy zawartej między nami a Google, które gwarantują adekwatny stopień bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Użytkownika.

Pliki cookies – w jaki sposób z nich korzystamy?

Podobnie jak wiele innych serwisów internetowych używamy również tak zwanych "ciasteczek". Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są przesyłane z serwera witryny na dysk twardy. To automatycznie daje nam określone dane, takie jak Adres IP, używana przeglądarka, system operacyjny i połączenie z Internetem.
Na podstawie informacji zawartych w plikach cookie możemy ułatwić nawigację i umożliwić prawidłowe wyświetlanie naszej strony internetowej. Pliki te nie są w żaden sposób szkodliwe dla Twojego urządzenia i nie zmieniają jego ustawień ani ustawień zainstalowanego na nim oprogramowania.
Prawo stanowi, że można przechowywać pliki cookie na urządzeniu Użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania serwisu. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie Administrator potrzebuje zgody Użytkownika.

Niezbędne pliki cookie są przetwarzane przez Administratora na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora oraz Użytkowników. Pozostałe pliki cookie są przetwarzane na podstawie wyrażonej przez użytkownika zgody.

Przy wejściu po raz pierwszy do Serwisu www.trokentech.pl Użytkownikowi ukazuje się informacja o plikach cookie (baner u dołu strony). Użytkownik w tym miejscu jest informowany jakie pliki cookie stosujemy w Serwisie, a także ma możliwość wyboru na użycie jakich rodzaje plików cookie wyraża zgodę.

Ponadto Użytkownik w dowolnej chwili może wycofać swoją zgodę bądź dowolnie zmienić swoje preferencje, klikając widżet cookie widniejący na każdej stronie (w jej lewym dolnym rogu) a następnie zmieniając ustawienia w ukazującym się banerze.
Ponadto domyślnie oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka) zezwala na obsługę plików cookie na urządzeniu użytkownika, na którym jest uruchomiona. W większości przypadków oprogramowanie w tym zakresie można skonfigurować samodzielnie w tym między innymi wymusić automatyczne blokownie plików cookie. Kwestie związane z konfiguracją sposobu obsługi plików cookie znajdują się w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowe). Pamiętaj, że niektóre funkcje naszej strony mogą nie działać, jeśli wyłączyłeś korzystanie z plików cookie. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej: Opera, Firefox , Internet Explorer, Chrome, Safari).W żadnym przypadku zgromadzone przez nas dane nie będą przekazywane stronom trzecim bez zgody użytkownika.
Pełne i na bieżąco aktualizowane informacje o stosowanych w serwisie plikach coookie znajdziesz w banerze, który ukazuje się podczas pierwszej wizyty w serwisie, ten sam baner ukazuje się również po kliknięciu w widget („agrafkę” w lewym dolnym roku strony) ustawienia plików cookie -> zmień swoją zgodę.

Narzędzie analityczne i marketingowe – z jakich korzystamy?

1. Thulium

Serwis korzysta z oprogramowania zapewniającego sprawne zarządzanie kontaktem z Użytkownikiem i innymi osobami zainteresowanymi naszymi działaniami dla wygody Użytkownika i w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta tj. narzędzia zapewnianego przez Thulium. W ramach wtyczki zaimplementowanej w naszym serwisie Użytkownik może zainicjować kontakt z nami w czasie rzeczywistym oraz zostawić swoje dane ze wskazaniem, że prosi o kontakt w późniejszym terminie (w tym wypadku wskazujesz numer telefonu i adres IP, który określa w przybliżeniu lokalizację Użytkownika. Użytkownik ma możliwość pozostawienia swojej wiadomości, która jest rejestrowana w systemie jako zgłoszenie (w tym wypadku wskazuje w ramach formularza swoje imię, adres e-mail oraz treść wiadomości). Dostawcą narzędzia jest Thulium sp. z o.o.
Podstawą prawną korzystania z narzędzia Thulium jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą w celu marketingu produktów i usług TrokenTech sp. z o.o. oraz kontaktu telefonicznego i/lub kontaktu w formie email/sms/mms. Jednocześnie informujemy, iż wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie, wystarczy wysłać taką widomość na adres e-mail: biuro@trokentech.pl. Takie wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność prawną przetwarzania przed wycofaniem zgody.

2. Trusted Shops

Jeśli Użytkownik wyraził zgodę na wystawienia opinii o zakupie w trakcie lub po złożeniu zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wówczas użyjemy adresu e-mail Użytkownika w celu przesłania mu elektronicznego zaproszenia do ocenienia zakupu dokonanego w naszym sklepie. Wystawienie opinii/oceny odbywa się za pośrednictwem wykorzystywanego przez nas systemu opinii. Udzieloną zgodę Użytkownik może wycofać w każdej chwili poprzez wysłanie wiadomości z informacją o wycofaniu zgody na nasz e-mail: biuro@trokentech.pl. Alternatywnie Użytkownik może skorzystać również z linka wypisującego z listy odbiorców newslettera zamieszczonego w wiadomości z zaproszeniem do wystawienia opinii.

Zaproszenia do wystawienia opinii są wysyłane przez naszego usługodawcę Trusted Shops GmbH Subbelrather Str. 15C, 50823 Kolonia, Niemcy (Trusted Shops). W ramach wysyłania zaproszeń, otrzymujemy od Trusted Shops informacje o statusie (np. czy dane zaproszenie do wystawienia opinii zostało wysłane i czy dotarło do adresata). Odbywa się to zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu realizacji naszego uzasadnionego interesu, jakim jest otrzymywanie informacji dot. zaproszeń do wystawienia opinii, aby w razie potrzeby móc na tej podstawie dokonywać optymalizacji.

3. Google Ads

Jest to narzędzie reklamowe firmy Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, które umożliwia nam tworzenie reklam wartościowych dla Użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące tego, w jaki sposób Google używa plików cookies do wyświetlania reklam i jak zarządzać swoimi ustawieniami, dostępne są pod adresem: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl.
Szczegóły związane z przetwarzaniem danych w ramach Google Analytics, znajdują się pod następującycm linkiem https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=pl.

4. Google Analitycs

Jest to zestaw narzędzi firmy Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, które umożliwiają nam zbieranie statystycznych informacji dotyczących korzystania przez Ciebie z serwisu takich jak adres IP, rodzaj urządzenia, rodzaj przeglądarki. Robimy to, aby mieć wiedzę m.in. o liczbie użytkowników korzystających z naszej strony. Te informacje są przetwarzane tylko w sposób, który nie pozwala nam bezpośrednio nikogo zidentyfikować. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony i warunków użytkowania znajdują się pod linkiem: https://marketingplatform.google.com/about/analytics/terms/pl/.

5. Microsoft Clarity

Jest to narzędzie analityczne, które zbiera informacje o zachowaniu Użytkowników i ich urządzeń końcowych, w szczególności adres IP urządzenia (rejestrowany i przechowywany w formie zanonimizowanej), rozdzielczość ekranu, rodzaj urządzenia, informacje o tym jaką przeglądarkę używa użytkownik, geolokalizacja (kraj). Clarity przechowuje te informacje w pseudzanomizowanym profilu Użytkownika, okres przechowywania wynosi 1 rok. Narzędzie to pozwala na analizę zachowań użytkowników w Serwisie w celu poprawy jego funkcjonalności. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności Microsoft: https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement.

6. Google Tag Manager

Google Tag Manager to narzędzie służące do zarządzania tagami i skryptami na stronach internetowych oraz w profilach na platformach społecznościowych. Dzięki niemu Google może gromadzić dane, takie jak informacje o sposobie korzystania z tagów i usług, a także o samych tagach, które są wykorzystywane.
Wszystkie dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności Google, która jest dostępna pod adresem: https://policies.google.com/privacy.

7. LinkedIn Insight Tag

Serwis korzysta z LinkedIn Insight Tag, narzędzia analitycznego oferowanego przez LinkedIn Corporation. Insight Tag to kod JavaScript, który śledzi konwersje i analizuje ruch na naszej stronie za pomocą plików cookie. Zbiera dane dotyczące wizyt, takie jak adres URL, IP, typ urządzenia, przeglądarka i sygnatura czasowa. Adresy IP są skracane lub szyfrowane, a identyfikatory użytkowników LinkedIn są usuwane w ciągu siedmiu dni, dzięki czemu dane stają się pseudonimowe. Dane te są przechowywane maksymalnie przez 90 dni.

LinkedIn nie udostępnia operatorowi serwisu bezpośrednich danych osobowych, lecz dostarcza anonimowe raporty o wydajności reklam oraz pozwala na retargeting odwiedzających naszą stronę.

Więcej informacji o polityce prywatności LinkedIn: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy.

8. Piksel Facebooka

Serwis korzysta z pikseli „Website Custom Audiences” dostarczanych przez Facebook. Oznacza to, że piksele te są zintegrowane z serwisem, umożliwiając wyświetlanie ukierunkowanych reklam, optymalizację ich efektywności oraz pomiar zasięgu działań marketingowych. Podczas wizyty w serwisie piksel Facebooka łączy przeglądarkę użytkownika z serwerem Facebooka, zapisując plik cookie, co pozwala na śledzenie odwiedzin na podstawie adresu IP. Jeśli użytkownik posiada konto na Facebooku, informacje te mogą być powiązane z jego profilem i wykorzystywane do wyświetlania spersonalizowanych reklam, chyba że użytkownik sprzeciwił się takim działaniom w ustawieniach swojego konta.
Jako operator serwisu nie mamy dostępu do szczegółowych danych przekazywanych Facebookowi ani ich dokładnego wykorzystania. Szczegóły na ten temat dostępne są w Polityce Prywatności Facebooka: https://www.facebook.com/about/privacy.

9. Wykorzystanie wideo YouTube

W serwisie umieszczane są nagrania wideo z serwisu YouTube. Odtwarzanie tych nagrań wiąże się z użyciem plików cookies przez Google (Google Ireland Limited), dostarczającego usługę YouTube. Więcej informacji dostarczonych przez Google na temat ochrony danych w serwisie YouTube można znaleźć, klikając łącze: https://policies.google.com/privacy?hl=en&gl=en.

10. MailerLite

MailerLite to narzędzie do zarządzania newsletterami, które zbiera informacje o zachowaniu użytkowników w celu optymalizacji kampanii mailingowych. W szczególności gromadzi dane takie jak adres e-mail, informacje o otwieraniu wiadomości, kliknięciach w linki, a także adres IP użytkownika (przechowywany w formie zanonimizowanej), typ urządzenia oraz używana przeglądarka. Narzędzie umożliwia również śledzenie lokalizacji użytkownika (kraj), co pozwala na analizę i personalizację treści. Dane te są przechowywane w pseudonimizowanych profilach użytkowników przez okres do 1 roku. MailerLite służy do monitorowania skuteczności kampanii i dostosowywania treści do odbiorców.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności MailerLite: https://www.mailerlite.com/pl/legal/privacy-policy.

Bezpieczeństwo danych – w jaki sposób chronimy dane osobowe?

Wszystkie dane osobowe Użytkowników uzyskane za pośrednictwem naszego serwisu są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zaś z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Prawa użytkownika – jakie prawa mają Użytkownicy i jak można dochodzić swoich praw?

Użytkownikowi Serwisu przysługuje prawo:

  • dostępu do danych oraz otrzymanie ich kopii. Użytkownik ma prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy jego dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Użytkownik ma prawo:
    • uzyskać dostęp do swoich danych osobowych,
    • uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących Użytkownikowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską,
    • uzyskać kopię swoich danych osobowych.
  • do sprostowania (poprawiania) danych. Użytkownik ma prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Ma prawo żądać od nas sprostowania tych danych (jeżeli są nieprawidłowe) oraz ich uzupełnienia (jeżeli są niekompletne);
  • do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) – jeżeli zdaniem Użytkownika nie ma podstawie do tego, abyśmy przetwarzali jego dane może on żądać, abyśmy je usunęli. Użytkownik ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
    • wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o zgodę Użytkownika,
    • dane osobowe Użytkownika przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
    • wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania danych w celach marketingowych,
    • wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania danych w celu prowadzenia statystyki korzystania z serwisu, a sprzeciw został uznany za zasadny,
    • dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.

Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, możemy zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail oraz historię aplikacji, które to dane zachowujemy dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z naszych usług;

  • ograniczenia przetwarzania danych – Użytkownik może żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Użytkownikiem działań, jeżeli jego zdaniem mamy nieprawidłowe dane na jego temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie, lub Użytkownik nie chce, żebyśmy je usunęli bo są jemu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub na czas wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Użytkownik ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania jego danych osobowych w następujących przypadkach:
    • gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas ograniczymy ich wykorzystanie na czas potrzebny nam do sprawdzenia prawidłowości danych Użytkownika,
    • gdy przetwarzanie danych Użytkownika jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych zażądasz ograniczenia ich wykorzystania,
    • gdy dane osobowe Użytkownika przestały być niezbędne do celów, w których je zebraliśmy lub wykorzystywaliśmy, ale są one potrzebne Użytkownikowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    • gdy Użytkownik wniósł sprzeciw wobec wykorzystania swoich danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację Użytkownika – ochrona jego interesów, praw i wolności przeważa nad interesami, które realizujemy, przetwarzając dane osobowe Użytkownika;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych Użytkownika w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli Użytkownik skorzysta z tego prawa, zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu. Jeżeli sprzeciw Użytkownika okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych Użytkownika, usuniemy dane Użytkownika, wobec wykorzystania których wniósł on sprzeciw;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego. Użytkownik może zgłaszać do nas skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień. Jeżeli Użytkownik uważa, że przetwarzamy jego dane niezgodnie z prawem, może złożyć w tej sprawie skargę do organu nadzorczego z siedzibą przy ul. Stawki 2 w Warszawie;
  • cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Użytkownika żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą.

Aby skorzystać z przysługujących Użytkownikowi praw, należy skontaktować się z nami mailowo, pisząc na adres: biuro@trokentech.pl.
W przypadku zgłoszenia TrokenTech sp. z o.o. dołoży należyte starania, aby możliwie szybko rozpoznać żądanie. Nie zawsze jednak żądanie możliwe jest do zrealizowania. Na przykład prawo do usunięcia danych nie może zostać zrealizowane, jeżeli zobowiązanie przechowywania danych jest  na podstawie przepisu prawa. O rozpoznaniu żądania  Użytkownik zostanie poinformowany na piśmie lub mailem.

Zmiany niniejszej Polityki prywatności

W celu zapewnienia, iż nasza Polityka spełnia przez cały czas aktualne wymogi ustawowe, zastrzegamy sobie prawo do wnoszenia do niej zmian w dowolnym czasie. Zalecamy częste sprawdzanie tej strony i odwoływanie się do daty ostatniej aktualizacji powyżej.

Marki własne

Sprawdzone produkty

Znajdziesz u nas produkty o wysokich parametrach wytrzymałościowo-technicznych. Dzięki temu możesz cieszyć się długotrwałymi efektami.

Bezpieczne zakupy

Pomoc w wyborze

Zastanawiasz się jakie produkty będą najlepsze do Twoich potrzeb? Zadzwoń do nas - doradzimy i dobierzemy odpowiednie rozwiązanie.

Doradztwo techniczne

Wsparcie wykonawców

Potrzebujesz pomocy przy realizacji prac budowlanych? Daj nam znać, a polecimy Ci sprawdzonych wykonawców.

Polska firma

Punkty stacjonarne

Chcesz odebrać produkty osobiście? A może wolisz porozmawiać na żywo? Odwiedź nasz odział w: Warszawie, Wrocławiu, Katowicach lub Gdańsku.

Zamówienia hurtowe

Zamówienia hurtowe

Szukasz systemów i produktów pod inwestycje? Wyślij swój numer telefonu. Oddzwonimy z ofertą zawierającą rabat inwestycyjny.

phone