Jesteś na początku swojej drogi zawodowej i chciałbyś(abyś) rozwijać się w obszarze administracji i księgowości, a także zdobywać cenne doświadczenie w dynamicznej i stabilnej firmie? Jesteś komunikatywny(a), skrupulatny(a), dokładny(a), a praca z dokumentami to coś, co lubisz i w czym czujesz się dobrze? Ta oferta może czekać właśnie na Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już teraz! 😊
Do Twoich codziennych zadań i obowiązków będzie należeć:
- Wprowadzenie faktur zakupu do programu handlowo-magazynowego, ich opis oraz dbanie o prawidłowy obieg
- Monitorowanie i wprowadzenie do programu płatności od klientów
- Sporządzenie zestawień i raportów dotyczących zakupów i sprzedaży
- Ścisła współpraca z działem kadr w zakresie kompleksowej administracji i obsługi dokumentacji pracowniczej
- Wykonywanie innych prac administracyjnych i księgowych na polecenie przełożonego
Nasze wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziani studenci (najlepiej kierunków takich jak: Administracja/Finanse/Księgowość)
- Znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)
- Obsługa urządzeń biurowych
- Rzetelność, dokładność, sumienność i terminowość w realizacji powierzonych zadań oraz obowiązków
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Gotowość do nauki i motywacja do rozwijania swoich kompetencji oraz umiejętności
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16.00
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Benefity pozapłacowe: prywatną opiekę medyczną Medicover i karnet Multisport (dofinansowane przez pracodawcę)
- Partnerską i przyjacielską atmosferę w młodym i zgranym zespole
- Wsparcie ze strony przełożonych i zespołu w całym okresie zatrudnienia
- Imprezy i wycieczki integracyjne – każdy rok zwieńczamy wyjazdem integracyjnym, gdzie omawiamy sprawy firmowe, ale też świetnie się bawimy!
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
- Służbowy telefon do użytku prywatnego
- Brak dress code’u
- Kawa / herbata
- Paczki świąteczne
O nas
TrokenTech to dynamicznie rozwijająca się firma, która od 2009 roku specjalizuje się w dystrybucji wysokiej jakości chemii budowlanej od polskich i zagranicznych producentów. Nasza oferta obejmuje kompleksowe rozwiązania przeznaczone do hydroizolacji i renowacji dachów, posadzek, balkonów, tarasów oraz ochrony antykorozyjnej.
Działamy na terenie całego kraju, oferując sprzedaż online z dostawą na plac budowy oraz poprzez nasze oddziały handlowe we Wrocławiu, Warszawie, Katowicach, Gdańsku i Poznaniu. Dzięki stałej współpracy z renomowanymi dostawcami, możemy dostarczać specjalistyczne produkty, które nie są dostępne w popularnych marketach budowlanych.
Naszym celem jest zapewnienie kompleksowego wsparcia na każdym etapie realizacji projektu – od doradztwa technicznego, przez dobór odpowiednich materiałów, aż po szkolenia z zakresu prawidłowego wykorzystania produktów. Dzięki naszym wykwalifikowanym specjalistom, jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym projektom.
Jeżeli to, co przeczytałeś(aś), wzbudziło Twoje zainteresowanie i szukasz pracy w dynamicznym środowisku, w którym liczą się innowacyjne pomysły oraz zawodowy rozwój, to zapraszamy do współpracy. Praca w TrokenTech to nie tylko możliwość zdobycia unikalnych doświadczeń, ale także realizacja nowych pomysłów i wyzwań, które rozwijają zawodowo. Poszukujemy zaangażowanych pracowników, którzy wspólnie z nami będą realizować ambitne cele firmy, a jednocześnie rozwijać swoje kompetencje i umiejętności.